Divadla jsou jedním ze základních uživatelů naší služby a na procesu recyklace materiálu se jich podílí již více než 60 (viz Seznamy uživatelů: recyklace a distribuce materiálu). Zde uvádíme ukázku několika inscenací vytvořených z materiálu art re use v letošním roce 2024.
1/ představení Still Waiting – Becket 2050 (21. 2. 2024, Palác Akropolis)
Režie: Lukaš Blisss, Scenografie: Natálie Rajnišová (Laguna resort). "...posílám představení Still Waiting – Becket 2050 v režii Lukase Blisse, u kterého jsem dělala scénografii a kostýmy a využila hodně materiálu z art re use: kartonové krabice, volební lístky, role, bílé lino a jiné harampádí. Děkujeme" Natálie Rajnišová
foto: Vojtěch Brtnický
2/ Udolí úžasu (premiéra 12. 5. 2024)
bývalá smaoobsluha na rohu Přístavní ulice
divadelní soubor O Boca Loca Lab produkce Jedefrau
Režie: Jirka Adámek Austerlitz, Scenografie: Natálie Rajnišová
k představení byly využitý mimo jiné:
vitríny z Kunsthaller Praha
skleněné cilindry z Galerie Benedikta Rejta
nébo kulaté sklo Lunchmeat Studio & Label
foto: Alena Kolesnikova
3/ Reality v brněnském divadle Husa na Provázku (premiéra 8. 3. 2024)
4/ Macbeth v západočeském divadle v Chebu (premiéra 25. 5. 2024)
Scénografie Anna Chrtková: "Jako scénografka používám materiál art re use téměř během každého projektu, který dělám. V letošním roce to byly téměř všechny mé scénografické projekty - pro inscenaci Reality v brněnském divadle Husa na Provázku jsem využila recyklované kabelky a paruky, do inscenace Macbeth v západočeském divadle v Chebu zase vyřazené rámy a další materiál, které jsme společně s chebskými dílnami přetvořili do krásné scénografie a pro své domovské Divadlo X10 monitory pro Lan party."
Macbeth, Divadlo Cheb:
Lan párty, DivadloX10:
5/ Divadelní soubor Maso krůtí Recyclus coitus (premiéra 13. 5. 2024 v divadle NoD)
Režie: Tereza Vejvodová, Scénografie: Marta Strýčková
Maso Krůtí chystá svůj doposud největší divadelní projekt, který se bude točit kolem tématu udržitelnosti - naší planety i našich mezilidských vztahů
Stavba představení:
Představení, foto: Benjamin Prokeš